Často kladené dotazy

Často kladené dotazy

Kdy dostanu zboží?
Po odeslání objednávky zjišťujeme možný termín dodání, který Vám zavoláme. Pokud Vám navrhovaný termín dodání nebude vyhovovat, objednávka se zruší.
Kupující má právo stornovat objednávku bez udání důvodu, kdykoli před jejím závazným (telefonickým) potvrzením.

Máte pobočky i jinde v ČR, než v Zelenči u Prahy?
Bohužel jiné pobočky nemáme. Najdete nás na adrese Sanita.cz, U Rybníka 13/72, 250 91 Zeleneč.

Kam všude si můžu zboží objednat
Zboží dodáváme po celé ČR.

Provedl/a jsem objednávku, kdy dostanu zboží?
Po přijetí objednávky Vás tel. Kontaktujeme a domluvíme s Vámi možný termín dodání. Termíny se různí od objednávaného typu zboží a jeho množství.

Kolik doprava stojí?
Cena je stanovena paušálem 150 Kč. Při objednávce nad 10 000 Kč je doprava zdarma.

Můžete mi zboží dopravit na předem smluvenou hodinu?
Tato možnost zatím není možná, dopravce zboží rozváží po celý den.

Je v ceně dopravy zboží i jeho vyložení?
Řidič Vám rád vyloží zboží z auta. Avšak jeho další přesun nemá v popisu práce. Vše záleží na individuální dohodě s řidičem.

Musím být přítomen/a na uvedené dodací adrese v den dodání?
Dopravci vždy předáváme poskytnuté kontakty, tak aby Vás mohl kontaktovat a domluvit se s Vámi na předání zásilky. Pro bezproblémové předání je dobré být daný den v blízkosti dodací adresy nebo určit jinou osobu na převzetí zboží..

Co mám dělat v případě, že je zásilka poškozená?
Pokud přivezla zboží spedice, zapište tuto skutečnost do předávacího protokolu dopravce a neprodleně kontaktujete naše pracovníky na emailu info@sanita.cz nebo na uvedených tel. číslech:
607 989 833
774 989 849
774 989 850


Zboží dorazilo v pořádku, ale vyskytl se jiný problém, co mám dělat?
Kontaktujete naše pracovníky na emailu info@sanita.cz nebo na uvedených tel. číslech:
607 989 833
774 989 849
774 989 850

Které zboží je k vidění u Vás na vzorkové prodejně?
Kompletní list vystaveného zboží najdete na odkaze "prodejna" a dále pokračujte přes odkaz "Zobrazit zboží na vzorkové prodejně".

Proč se obklady a dlažby objednávají na m2 a ne na počet balení?
Protože obklady a dlažby jsou v různých formátech a tudíž je v balení pokaždé jiné množství.
 
Jaké množství obkladů a dlažeb mi bude tedy dodáno?
Podle počtu metrů v balení nejbližší možné.

Lze objednat vzorek obkladu či dlažby, který nemáte vystavený?
Ano, lze to. Čekací lhůty se řídí výrobcem, zpravidla pak 14 až 30 dní.

Lze zasílat vzorky obkladů a dlažeb?
Ne, toto neni možné. Vzorky obkladů a dlažeb nezasíláme.

Mohlo by vás také zajímat:

Sanita.cz Holejšovský Garčev
Na Spojce 472
252 42 Vestec

IČ: 41828321
DIČ: CZ6710230208

tel.: 607 989 833, 774 989 849, 774 989 850
mail: info@sanita.cz
sociální sítě: Youtube, Pinterest, Instagram, Facebook
Otevírací doba prodejny
po: 10:00 - 19:00
út: 10:00 - 17:00
st: 10:00 - 17:00
čt: 10:00 - 19:00
pá: 10:00 - 15:00
polední pauza: 12:00 - 13:00

SO - NE a svátky: ZAVŘENO
Důležité odkazy
Obchodní podmínky
GDPR
Prodejna
Partneři
Zde může být Váš odkaz